SOCIAL

7. 1. 2015

292

______________________________________________________________

TABULOVÁ
______________________________________________________________

Protože mám doma nejlepšího Toma,tak vám můžu ukázat, co jsem od něj dostala. Nechápu, jak to dělá. Vždycky dává nejlepší a nejkrásnější dárky. Letos to byly květinové příbory, roztomilý deštník, Sladké bary a tahle super tabulová nálepka. Jupí! Tolik jsem si přála mít černou tabuli v kuchyni. A to jsem se o tom ani slůvkem nezmínila. Asi mi čte myšlenky... Zatím jsem tabuli vyrobila jen z malého černého rámečku. Plánuju ale navštívit blešák a pořídit obří vintage rám, který nám bude zdobit kuchyň. Budeme si psát, co je třeba koupit a na co máme chuť a taky jak moc se máme rádi.












16 komentářů:

  1. Ten rámeček je super, určitě si pořiď další v tomto stylu :) Jinak o tabulové nálepce slyším prvně, ale je to super nápad.
    Když tak mrkni prosím i na můj blog :) http://podivneajestepodivnejsi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je naprosto božské, něco takového bych v kuchyni také ráda! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tabule jsou strašně super :) a o nálepce jsem také nevěděla, je to príma nápad. Krásné dárky dostáváš!

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš to je roztomilé!!! Tabuli si domů nějaký ten pátek taky přeju a tabulová fólie zní jako skvělá nápad. Nemohl by mi Tom prozdradit, kde ji sehnal?:) Děkuji! Alex

    www.taleofmissa.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tom si to tajemstvi nechava pro sebe, jedine co poradim,tak googlit:(

      Vymazat
  5. Dát to do takového ozdobného rámečku mě ještě nenapadlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidis:) pak vam jeste ukazu, az najdu nejaky vhodny na blesaku:)

      Vymazat
  6. tyjo to je super! to by se mi taky líbilo musim zapátrat :)

    OdpovědětVymazat