SOCIAL

26. 1. 2015

302

______________________________________________________________

NA PLES
______________________________________________________________

Modrá se v mým šatníku objevuje jen na kalhotových ramínkách v podobě džínů. Boom kolem hadříků s barvou " královská modř " se u mě nekonal. Modrá není můj favorit, ale vždy si ke mě najde cestu: Moje první auto bylo modré, celý život si přeju vidět moře, které je samosebou modré, na úvodní fotce na blogu mám modrý nehty. Tak nějak se mi modrá podrývá pod kůži... I Tyhle krásky budou na chvíli mou součástí. Díky Míšo!

Myslíte, že modrá zrzkám sluší?







4 komentáře:

  1. Tiež sa mi modrá akosi vkráda do života :) Jedna známa mi raz vraví, že si všimla ako veľmi obľubujem modrú farbu. Zdesene na ňu pozerám ako na to prišla, že veď modrú farbu u mňa nie je ani vidieť. V tom na mňa vyhrkla aby som jej okamžite vytiahla z kabelky zošit kt. som si práve kupila a takisto aj pero. V ruke som v tom momente držala modre pero a modrý zošit. Taktiež sa mi smeje stále mamina, že či som sa dobrovolne rozhodla obliekať sa vo farbe loga mojej práce. Postupne si uvedomujem, že asi modrá je jedna z mojích obľúbených farieb. A dala by som ruku do ohňa, že pri otázke : ,, Aká je tvoja obľúbená farba ? " by ma ani vo sne nenapadla modrá... :)) A modrá Zrzkám určite pasuje !

    OdpovědětVymazat
  2. Z modrých odstínů mám moc ráda královskou modrou, azurovou a tyrkysovou. Prostě barvy moře a čistého letního nebe!:D Ty šaty jsou nádherné!:)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám mordou hrozně ráda ve všech odstínech :) a tyhle šaty jsou překrásný! a modrá a zrzky? rozhodně! nejlepší! nemám ráda zelenou která má jakože zrzkám slušet nejvíc a vždycky mi přišlo že modrá je ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat