SOCIAL

12. 1. 2015

297

______________________________________________________________

JE TADY PATNÁCTKA
______________________________________________________________

Právě v tuhle chvíli všichni hodnotíme uplynulý rok. Bilancujeme události, které nás potkaly. Rozjímáme nad úspěchy, kterých jsme dosáhli. Litujeme příležitostí, které jsme propásli…

I když mám sentiment ráda a pitvání v něm je moje hobby, tak letos jsem se rozhodla to změnit.

Tenhle rok začínám vstupem do nové práce. Práce s módou, lidmi a vším co mám ráda. Jediná věc, která mi nepřijde až tak super je předepsaný dresscode a haircode. A tak se děsím, že tenhle rok zaniknu v davu. Ve svém černém hábitu, upraveném účesu a rtěnkou rudější než krev. Zní to víc děsivě, než to vypadá. A možná právě proto jsem se rozhodla sepsat pár věcí, které si tento rok musím pořídit. Pomocí kterých se mi podaří vymanit se z jednotvárnosti módního průmyslu. A není to ironie? Pracovat v módním odvětví a vypadat jako všichni ostatní?

Přečtěte si seznam mých nutností pro rok 2015

______________________________________________________________

PRVNÍCH ŠEST NUTNOSTÍ NAJDETE NA VINTED.CZ
______________________________________________________________

NUTNOST SEDMÁ: KLOBOUK

Protože je teď klobouků všude plno a s velkým, byť černým vás nikdo nepřehlédne. Protože klobouky sluší všem a vždy. A je jedno jestli je to podzimní černý klobouk, nebo letní slamák, který naše kštice chrání před sluncem. Zkrátka patnáctka dává kloboukům zelenou.

NUTNOST OSMÁ: ROZTOMILÝ OBAL

Protože když už nebudu mít náladu na nic jiného, tak alespoň malá roztomilost v podobě květinového obalu na telefon mi rozzáří černobílé dny. A je jedno jestli zvolíte infantilní obaly na svůj tablet, nebo obal s motivačním nápisem na telefon. Důležité je, že když sáhnete po takovém veselém zařízení, budete mít hned úsměv na rtech.

NUTNOST DEVÁTÁ: POHODLNÉ BOTY

Protože by nám během roku 2015 mělo být fajn. Protože už jsme všichni dospělí a povinnosti se nám lepí na paty. Tak proto bychom měli mít jedny kvalitní, pohodlné boty.



PRVNÍCH ŠEST NUTNOSTÍ SI PŘEČTĚTE ZDE




8 komentářů:

  1. Klobouk jsem si pořídila teprve nedávno a hned si musela koupit druhý, protože jsem si je úplně zamilovala! :)
    Barevný svět v hrsti

    OdpovědětVymazat
  2. Jakou máš novou práci, kde tě nutí vypadat jako ovečka ve stádu, prosím tě? Vizuálování mohlo bejt fajn, ne? Kámoška teďka přešla z Brna do Ostravy jako Vizuálka právě... Btw pohodlný boty potřebuju taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. postoupila jsem o trošku vejš a budu dělat store managera, takže vizuálování se nezbavuju, budu ho mít pořád pod palcem a pod dohledem, i když už to nebude primární náplň práce.. a kde dělá kámoška?:-) V háemku?

      Vymazat
  3. Ach, pořád ještě sháním perfekní klobouk!

    OdpovědětVymazat
  4. Boží obal! Mám slabost pro všechno, co na sobě má kytky! <3

    http://modniinspirace.cz/magazin/slevy

    OdpovědětVymazat