SOCIAL

27. 1. 2015

303

______________________________________________________________

EBAY TIP - MUFFINOVÉ KOŠÍČKY
______________________________________________________________

Mám je od TOHOHLE prodejce a musím říct, že rychlejší dodávku zboží z ebay jsem ještě nezažila. Přišly mi za pouhý týden. Cena za 50 košíčků byla rovných 50káčé, tudíž koruna za košíček a navíc jsou hrozně hezký! Účel při pečení splnily a já jsem maximálně spokojená. Ostatní dva druhy, které na fotkách vidíte mám od našich místních vietnamských prodejců. Jednou jsem šla s mámou koupit něco do domácnosti a viděla jsem tam tyhle skvělé košíčky, hned jsem je koupila. Doma jsem zabrouzdala na EBAY a hledala, jestli něco podobného neseženu i tam. A vidíte, sehnala!  A vy kupujte taky, protože roztomilejší muffiny nikdy mít nebudete, alespoň ne, bez těchto košíčků. 










6 komentářů: