SOCIAL

17. 1. 2015

299

______________________________________________________________

BARVY
______________________________________________________________

Tak nějak přesně před rokem, plus mínus týden, jsem rozjímala o budoucím roce 2014. Psala jsem o tom, že to bude černobílej rok. A taky byl. Věci, který jsem prožila, byly buď dobrý nebo špatný. Nic mezitím... Můžete číst TADY. Mimochodem k moři jsem se pořád nedostala.

Jenže ono nemá cenu se ohlížet za tím, co bylo. Já se budu raději zabývat patnáctkou. Když to vezmu přes diáře, tak letos jsem dostala rovnou tři. Z jednoho jsem udělala zápisník na recepty, další bude můj pracovní a poslední obří bude na mé osobní radosti. A že těch radostí plánuju! Tři diáře =  tři životy. A budou barevné, už žádná černobílá. Nic nebude jen dobrý nebo zlý. Ve všem špatným najdu kousek dobrýho a naopak. Tenhle rok nebudu stíhat nic a zároveň všechno, nestačím se nadechnout a bude tady šestnáctka. Asi takhle to bude... uvidíme za rok. 

Tohle jsou poslední střípky roku 2014. Tak se rozlučte!














Žádné komentáře:

Okomentovat