SOCIAL

30. 1. 2015

304

______________________________________________________________

OUTFIT PODLE VINTED.CZ
______________________________________________________________

Když mi napsala Terezka z vinted party o nové kampani Inspiruj svým stylem, tak jsem hned kývla na spolupráci. Jde o to, že tahle parta vybrala několik českých bloggerek, kterým zašlou věci z portálu vinted.cz. Na bloggerce potom je, aby vytvořila outfit s darovaným kouskem. U mě parta neměla moc těžký vybírání. Poslali mi květinový náhrdelník. A co taky jinýho by mě vystihovalo víc, než květiny a masivní náhrdelníky?

Takže jsem popadla další kousek z vinted.cz, který jsem ukořistila u téhle slečny. Džínová vyteplená bunda, která v těchto dnech zahřeje i zimomřivky obecné. Pod ní jsem hodila puntíky posetou košili, límeček jsem ozdobila darovaným květinovým náhrdelníkem a zbytek ladila do černé...Aby to ale nebyla extra nuda, sáhla jsem po obláčkové kabelce a pusinkovém prstýnku. A tak vznikl tenhle black & white outfit doplněný džínovinou. 

Já jsem teda svou misi splnila a teď jsem zvědavá na další holky! A co vy?















20 komentářů:

  1. Krásně jsi všechno sladila :-) Ta obláčková kabelka je nádherná! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Božské :)) odkud máš tu obláčkovou kabelku? :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z http://www.frontrowshop.com/
      ale už jí tam nemají:(

      Vymazat
  3. Vážně super! Já musím zas pochválit košili <3

    http://modniinspirace.cz/magazin

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta bunda! A puntíky :). Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mohu vědět odkud je ta naušnice? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejkrásnější kráska na světě! ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Mně to příjde strašně přeplácané. Jednotlivé kousky jsou supr, ale takhle nafrkané v jednom outfitu nemaj šanci vyniknout.

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlepší outfit, co jsem na vinted viděla!

    OdpovědětVymazat