SOCIAL

8. 2. 2015

306

______________________________________________________________

BONJOUR
______________________________________________________________

Včera jsem se zastavila v LEVNÝCH KNIHÁCH a udělala jsem dobře. Objevila jsem tam tuhle bílou misku s nápisem BONJOUR. Milovníkům všeho francouzského se určitě zalíbí. A mě se zalíbila taky! Chňapla jsem ještě po bledě modrém talířku za dvacku a voilà, mám novou soupravu pro své snídaňové menu.









22 komentářů:

  1. Jéé, to je nádhera:))) já byla dneska v levných knihách taky a u nás hrníček nemají :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, převeliká škoda. Kdybys ho moc chtěla, koupím u nás a pošlu;)

      Vymazat
  2. Chm, asi se tam zítra zastavím, tohle je něco pro mě :3

    OdpovědětVymazat
  3. Nepiš tu o takových roztomilostech, mám je všechny blízko a nemůžu tolik utrácet :D Jinak jestli máš tak skvělé muffinky na snídani, tak ti závidím :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsou to všechno ultra levný záležitosti, tak to tě snad nezrujnuju:) a muffinky ke snídani i večeři;) někdy upeču várku jen pro tebe!

      Vymazat
  4. No tak ta je, kdybych někde narazila na podobnou tak se bez ní taky nehnu ;D Moc pěkné fotky Magdi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné snídaňové duo! Hmmm...asi by se mi taky hodilo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta je nádherná! Asi se pro ni také vypravím :)
    http://suzieway.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to spolu fakt super :) Bol by hriech to tam nechať ;)
    Maj sa krásne!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  8. Ta miska je krasna a moc se mi libi ta lzicka :-)

    OdpovědětVymazat
  9. no, to je krásná snídaňová sada! skvělý nákup :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten krámek znám, skvělý nákup :)

    OdpovědětVymazat