SOCIAL

14. 2. 2015

307

______________________________________________________________

MAGICAL MALLOW 
______________________________________________________________

Tenhle týden byl hodně náročný. Za tmy jsem opouštěla byt a za tmy jsem se do něj i vracela. Radost mi dneska ale udělal balíček odložený začátkem týdne na naší poště. Portál VINTED.CZ vám nikomu nemusím určitě představovat, ale partu, která tenhle web spravuje, musím vychválit do nebes. Netuším, čím jsem si jejich pozornost zasloužila, ale budu to brát, že to tak má být.  Veselý balíček plný mých fotek. Sladkých fotek! 

Kdo mě zná, ví, že zbožňuju sladké. A kdo mě zná ještě víc, tak ví, že zbožňuju i svůj život. A VINTED.CZ mi tuhle kombinaci uložili do minimalistické krabičky. Respektive ji tam uložila firma BOOMF. Tohle překvápko mi zpříjemnilo konec pracovního týdne.

KOCHEJTE SE, JÁ JDU MLSAT!












8 komentářů:

  1. Páni, škoda jíst, vypadá to překrásně. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu nadherna pozornost :-) Skoda spapat ale taky mam moc rada sladke, takze bych se asi neudrzela :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, no teda, to je paráda! :))

    OdpovědětVymazat
  4. No nene! To je úžasné ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat