SOCIAL

15. 2. 2015

308

______________________________________________________________

EBAY TIP - MEMO PAPÍRKY
______________________________________________________________

Jedna z věcí, kterou pravidelně na ebay kupuju, jsou různé "kancelářské" potřeby. Nejčastěji jsou to všemožné MEMO PAPÍRKY, které mi pomáhají nezapomínat na důležitosti. Je to jednoduché jako facka: zadejte si na ebay hesla jako memo, sticky notes, diary, notes, sticker... Potom stačí už jen vybírat z nabídky super roztomilých lepítek, notýsků a bločků. 




















15 komentářů:

  1. Sticky notes jsem objednávala kamarádce a taky si tam možná nějaké objednám, protože ty neonové z papírnictví se mi moc nelíbí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No , mě taky právě, tak šup objednávat:)

      Vymazat
  2. Ty jsou parádní! Taky už jich mám pár doma a pár jsem jsem jich rozdala jako dárky :))

    OdpovědětVymazat
  3. :-O Ty londýnské chci taky!

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Na takovýhle věci jsem opravdu úchylná :D děkuji za tip :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  6. krásný! já tyhle věci taky hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto boží! Ulítávám na tom samém! :) ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  8. to je něco pro mě! miluju stationery doplňky<3

    OdpovědětVymazat