SOCIAL

21. 2. 2015

309

______________________________________________________________

PLNÁ PENĚŽENKA ZA VAŠE NÁKUPY
______________________________________________________________

Jestli rádi nakupujete na internetu, tak pro vás mám tip na chytrou věcičku, jak ze svých nákupů ještě něco málo vytřískat. Portál PLNÁ PENĚŽENKA spolupracuje s velkým množstvím eshopů, které vám díky PLNÉ PENĚŽENCE vrátí procenta z nákupů. 

POSTUP JE JEDNODUCHÝ:

- registrujete se na PENĚŽENCE 
- vyberete si svůj oblíbený ESHOP
- přejdete přes PENĚŽENKU na eshop 
- nakoupíte
- vrátí se vám PROCENTO z nákupů

Peníze se vám přičtou na váš peněženkový účet ihned po nákupu. Není v tom žádný háček, což je fér. Částku, kterou si můžete vybrat si určujete sami, podle svých nákupů. Minimální výběre je však 100Kč. Ale už při vaší registraci vás portál odmění padesáti korunou. Já si objednala poprvé přes tenhle portál na eshopu BONAMI plechovou dózu na cukr. Procento z nákupu mi bylo přičteno rychlostí blesku a dózu z BONAMI jsem měla doma do druhého dne.

TAK HEZKOU SOBOTU PLNOU NÁKUPŮ, KTERÉ SE VÁM VRÁTÍ!















5 komentářů:

  1. Ta doza je super :-) Uz jsem tam taky par dni zaregistrovana, docela casto objednavam z Aliexpress :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Whatever. ;)
    A co nejcasteji kupujes na Ali? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den Magdo. Ještě jednou děkuji za článek perfektně popisující výhody nakupování s vracením peněz zpět (např. z AliExpress, Zoot a 200 dalších eshopů). Pokud bude cokoliv potřeba, jsme vám i vašim čtenářkám kdykoliv k dispozici.
    Krásný víkend,
    Michal z PlnaPenezenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Teď se nějak o tomhle serveru začalo psát, to už je asi 4. článek, co jsem našla :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký den Aneto. A už jsi zkoušela nakoupit přes PlnaPenezenka.cz? :)

    OdpovědětVymazat