SOCIAL

22. 2. 2015

310

______________________________________________________________

ŠPERKOVNICE
______________________________________________________________

Kterou můžete koupit v F&F HOME. Je z kolekce inspirace z orientu. Je zlatá, skleněná a já si do ní ukládám ty největší poklady po babičce a tetě.














18 komentářů:

  1. Tak ta je opravdu nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem ji viděla i u nějaké blogerky a sama jsem tuším, že v jiné velikosti viděla i v obchode (teďka si ale nejsem, zda to nebylo H&M home :) Vypadá moc hezky :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přiznám se, že by se mi šikla větší.

      Vymazat
  3. Šperkovnice sama o sobě je taková nevýrazná, ale s těmi poklady, co v ní ukrýváš to dostává úplně jiný rozměr :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě líbí ten minimal elegant vzhled:)
      a za mě by tam vůbec nemusel být ptáček.. hehe

      Vymazat
  4. Parádní :) navíc vypadá krásně i jako dekorace, což je super :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. krasna! musi byt uzasnym doplnkom!

    Pozyvam na giveaway plnu peknej kozmetiky: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je kouzelná - hotová pandořina skříňka :) Omrknu jí snad :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je kouzelná - hotová pandořina skříňka :) Omrknu jí snad :D

    OdpovědětVymazat
  8. tak ta je kouzelná a překvapilo mě že nestojí min. 600 Kč ;)
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, uf, tak za víc bych ji ani nekoupila.)

      Vymazat