SOCIAL

25. 2. 2015

311

______________________________________________________________

LÁSKYPLNÉ PŘEKVAPENÍ OD PILOTPENU
______________________________________________________________

Přesně takový předmět měl email, který mi poslala Terka z PILOTPEN týmu. Stálo v něm, že by mě holky rády potěšily milým překvápkem k svátku všech zamilovaných. S radostí jsem ji poslala adresu a těšila se na zamilovaný balíček...
Zásilka ke mě ale nějakým záhadným způsobem nechtěla doputovat. Přes různé peripetie jsem si nakonec dneska balíček byla vyzvednout a vy se teď můžete mrknout co mi holky přichystaly. Spoustu zamilovaných fotek z mého INSTAGRAMU, ručně psaný dopis plný laskavých slov, srdíčkové kolíčky, produkty PILOTPEN, stojánek na fotky, a různé další zamilované drobnosti. 

TÝM PILOTPEN MŮŽETE SLEDOVAT NA VŠECH RŮZNÝCH SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH:















7 komentářů:

  1. To je krásné překvapení :) ty fotky s kolíčkama vypadají úžasně :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Juu moc dekujeme za krasne fotky a pochvalu :)) Delani radosti je uplne navykove!! Strasne nas to tesi <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu moc milá pozornost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, to je paráda! A krásně nafocená! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou úplně nejzlatší ♥♥♥ A všechny ty fotky s přítelem, je to vážně krása! Já jsem ale moc ráda, že jsem dostala vánoční překvapení, neboť to valentýnské by mě spíš rozrušilo, když jsem se pár dní poté stihli rozejít.

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat