SOCIAL

8. 3. 2015

312

______________________________________________________________

TIP NA NÁKUP - STOJAN NA POŠTU A KNIHY
______________________________________________________________

V obchoďáku, kde dělám, mám blízko obchod PEPCO. Slyšeli jste už o něm? Já zkrátím nějaké dlouhosáhlé představování o tom, jak je to super obchod. PEPCO je především ultra levný. Já si tam pořídila pěknou řádku dekoračních blbůstek do bytu. Minulý týden jsem si udělala radost tímhle stojánkem na poštu, knihy, fotky, nebo jiné důležitosti, které chce mít člověk po ruce. A když chce člověk mít po ruce důležitosti a ještě navíc je mít v roztomilém pořadači, tak navštíví PEPCO  a skáče tři metry radostí, za jakou cenu si takovouhle kravinku pořídil.

CENA JE NECELÝCH STODVACET KORUN. UTÍKEJTE DO PEPCA!













17 komentářů:

  1. Ten je krásný, z PEPCA jsem viděla zatím jenom super věci, takže se už chystám. :)
    http://alittlesecret-a.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tam rychle utíkej, ať na tebe taky zbydou nějaké krásné dekorace.)

      Vymazat
  2. To je opravdu nádherný stojánek, škoda, že tento obchod nikde poblíž nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bože můj :D Že já ty tvoje články vůbec otevírám !! Musím zas mrknout do PEPCA!!!!!!!!!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle obchodě jsem ještě neslyšela :o, ale ten stojan je naprosto boží. Musím se kouknout, jestli obchod máme i u nás. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný! :-) Díky za tip na zajímavý obchůdek Magdi, zatím jsem o něm neslyšela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, určitě se po něm koukni, jestli není někde poblíž.) Zrovna tobě si myslím bude vyhovovat:)

      Vymazat
  6. To je skvělé! ♥ Bohužel já poblíž Pepco nikde nemám, byla jsem v něm pouze jednou a nejbližší mám 45 minut cesty autem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ále, tak 45minut ještě neni tak hrozný. a možná buď ráda, jinak bys tam nechala všechny peníze:D já ho mám od pracoviště tři minuty a trávím tam každou volnou chvilku:D

      Vymazat
  7. To je dokonalé! Inspirovalo mě to k DIY projektu! Potřebuji držák na noviny a tenhle je naprosto úchvatný!

    ♥ www.thekawaiiplanet.com

    OdpovědětVymazat