SOCIAL

24. 3. 2015

313

______________________________________________________________

MALÝ ZLATÝ ZÁZRAK
______________________________________________________________

Dneska mám pro vás malinko netradiční tip na nákup. Kosmetický tip! Ale věřte, že tak jako vám dávám tipy na nákupy doplňků do domácnosti, tak i dneska určitě koupí neprohloupíte. Vzpomeňte, když jste díky článku na mém blogu poprvé navštívily obchod PEPCO a odnesly jste si útulný bílý doplněk do bytu. Nebo když jste toužily po "BONJOUR" snídaňové soupravě zakoupenou v LEVNÝCH KNIHÁCH. A zavzpomínejte kolik zlaťáků jste díky mým tipům utratily na EBAY. Víte, jak vám bylo fajn, že jste si pořídily něco pěkného za moudrej peníz?

Jak už jsem řekla. Dneska netradičně. Kosmeticky, ale za to stále na pohled krásně, zlatě, hodící se nejen funkčně, ale i esteticky. Recenzi na tenhle výrobek si můžete přečíst kdekoliv na internetu. Já vám jen tímto článkem potvrzuji, že to prostě funguje! Krásně vonící pleťový olej, který bude vypadat elegantně v každé koupelně. L´ORÉAL PARIS NUTRI-GOLD vám pleť rozzáří, hydratuje a regeneruje. Já jsem si tenhle malý krásný zázrak objednala ze známého eshopu KRÁSA.CZ. Do druhého dne jsem olej měla doma a s ním i spoustu radosti.














Navíc KRASA.CZ spolupracuje s portálem PLNÁ PENĚŽENKA a vy tak za svůj nákup dostanete peníze zpět.

2 komentáře: