SOCIAL

29. 3. 2015

314

______________________________________________________________
______________________________________________________________

Na tenhle časopis jsem narazila úplnou náhodou... Při nákupu v supermarketu. Přiznám se, že mě zaujal spíše nápis "OTEVŘETE ČASOPIS A NAJDETE DÁRKY". Rychle jsem ho prolistovala a hodila ho do košíku. Celý den jsem ho nosila v kabelce, až jsem konečně večer měla čas si v klidu sednout a prolistovat všechny zázraky, které jsou uvnitř. A mé celodenní čekání se vyplatilo. Pokud znáte tenhle časopis, tak víte o čem mluvím: skvělá designová úprava každičké stránky, praktické dárky v podobě Velikonočních pohlednic, DIY krabiček, nebo jarních samolepek, výzva k soutěži o zajímavé ceny a spoustu inspirativních článků. 

VÍCE INFORMACÍ NA JEJICH STRÁNKÁCH ZDE.
















9 komentářů:

  1. děkuji za inspiraci, přesně takové časopisy mám ráda. Zítra si ho dojdu koupit do trafiky, snad ho někde seženu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jééj takéto pekné časopisy mám rada! a ty si to veľmi pekne vyfotila!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné fotky! A ten časopis si rozhodně musím koupit. Díky za tip!:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Casopisy si vubec nekupuji, ale tento vypada vazne moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No to je senzační! :)

    Michaela z www.modniinspirace.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten vypadá parádně! Jednu dobu jsem si praktickou ženu kupovala, ale pak mi přišlo, že šla kvalitou trochu dolů...tohle je nějaké mimořádné vydání? Budu to muset prozkoumat :))

    OdpovědětVymazat