SOCIAL

5. 6. 2015

316

______________________________________________________________

TIP NA NÁKUP - INSTAX ALBA NA FOTKY
______________________________________________________________

Počet příspěvků za poslední měsíce rapidně klesl a já se konečně rozhodla s tím něco udělat. A tak pro vás dneska mám malou recenzi...

Mánie kolem polaroidových fotoaparátů pomalu upadá, jenže mě kouzlo instantních obrázků pořád baví a proto pro vás mám malý tip na nákup mini alb na fotografie... Pořídila jsem je na ebay a rozhodně to nejsou poslední, které budu vlastnit. Alba jsou na 64 snímků, takže i když jsou malá, narvete do nich slušnou část svého života. Výběr na asijských stránkách je obrovský. Můžete mít album, na jaké si pomyslíte. Chcete album s dětskými motivy? Máte ho mít! Chcete minimalisticky černý? Máte ho mít! Chcete album se zajímavou strukturou? Není problém! Já jsem sáhla po jednom broskvovém a druhém květinovém a mám je! Byly do týdne doma a už začínám zase fotit a plnit přihrádky vzpomínkami.

TAK POJĎTE TAKY!



















15 komentářů:

  1. To jsou krásné fotky, hlavně ten foťáček vypadá báječně :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné fotky, hlavně ten foťáček vypadá báječně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle polaroid jsem si taky chtěla pořídit, ale hodně mě od toho odrazuje cena filmu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to neni zas az tak extra drahe... na ebay se daji filmy sehnat kolem stovky:)

      Vymazat
    2. Já vždycky zapomenu, že existuje něco jako ebay :D
      Jen vím, že fujifilm má 10 snímků za dvě stovky a to mi přišlo dost. Ještě si to rozmyslím, ale nějaký analog si chci koupit už dlouho :)

      Vymazat
    3. ono ale zase v porovnání s vyvoláním fotek u analogu to není zas až taková extra přirážka. Když vychytáš dobrou cenu na tom ebay tak tě fotka výjde na 10 / 15kč, což není nic extra hroznýho podle mě. Na takovou srandu... :)

      Vymazat
  4. za prvé, veľmi pekné fotečky si porobila!
    za druhé, rozmýšľam o tomto šikovnom prístroji už dlho, ale stále asi čakám, že mi to niekto podaruje k nejakému sviatku:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no rozhodně bys měla být teď nejhodnější bytost na světě, aby tě někdo podaroval:D

      Vymazat
  5. Já bych si taky moc přála polaroid, ... jednoho krásného dne si ho koupím! (:

    OdpovědětVymazat
  6. přemýšlím nad polaroidem už delší dobu, tak uvidíme! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není třeba přemýšlet:) je to super věc, která tě bude bavit i za deset let;)

      Vymazat
  7. Tak to jeperfektni :) Kamaradka ma stejny fotak tak by se ji album hodil, mrknu po nem :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  8. Ne prostě to není možný! Polaroidy nikdy neupadnou :D ¨Nemůžou, to je prostě srdeční záležitost, navíc mě čeká spolupráce právě s jednou komunitou, která žije polaroidovým světem, a tak je miluju ještě víc.
    Co se týče alba, vlastním takové tyrkysové, jednoduché. Mám ho ze specializovaného obchodu z Rakouska, ale oproti tvé sbírce alb je můj nudný, ale co už. Jiank musím říct, že zbožňuju tvé písmo, fakt, že jo :) Boží blog by the way. <3

    OdpovědětVymazat