SOCIAL

8. 6. 2015

318

______________________________________________________________

PIVOŇKA
______________________________________________________________

Žádná jiná květina mi tolik nepřipomíná domov. Róbustní květ plný jemných barev. Vytrvalá rostlina, která pokaždé vyroste na stejném místě. Každoročně dostávám pivoňky na prvního června. Není větší jistoty než to, že pivoňky budou zase v červnu kvést.

TOHLE JE TO PRAVÉ     D  O  M  A.







11 komentářů:

  1. To jsou tak krásné fotky.... <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jj přesně to samé jsem taky chtěla napsat, parádní fota! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je mám moc moc ráda :3 Krásný fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky :) Příjemný barvy.

    http://lukasklingora.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Oooo, nádherný fotky! Hned bych si je dala do rámečku!

    OdpovědětVymazat
  6. Sezóna pivoněk už se blíží:)každý rok si je kupuji u paní (je to taková správná babička:), která přes sezónu u nás na náměstí prodává svoje zahradní výpěstky: přísady, zeleninu, ovoce, květiny....běžím tam hned ráno ještě před prací, sotva paní dorazí a já mám radost hned od brzkého rána:)
    je nějaká možnost získat (koupit) Vaše fotky?
    r.endlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat