SOCIAL

17. 6. 2015

320

______________________________________________________________

CO JE V MÉ OBAG?
______________________________________________________________

Ryze holčičí věci: šminky, roztomilé taštičky, peníze na nové hadříky, zákaznické karty do všech možných prodejen a velmi praktická nabíječka. Miluju pořádek a nechápu, jak někdo může mít v kabelce chaos. Já bych se z věčného hrabání ve vaku asi psychicky zhroutila. 

Pusinková H&M
Prošívaná peněženka MOHITO
Kočičková  FRONT ROW SHOP
Černá na karty MOHITO 
Vínová CAMAIEU














18 komentářů:

  1. Jéé, o Obag už dlouho uvažuju:) parádní fotky!:(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky a hezký pořádek! :-) Já teda v kabelce mám chaos ale to spíše v nějakých menších kabelkách protože jsou tak malé, že se mi tam nevejde peněženka tak tam mám hozené peníze a karty a pak hledám a hledám :-D Jinak krásná obag, taky bych si jednu přála ale přijdou mi moc drahé :-(
    www.bokattyna.blogspot.cz
    Katty

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám tunning! Skvěle roztříděné to máš. To zavedu taky. :)) Moc moc moc se mi líbí peněženka a kapsa na karty z Mohita.

    OdpovědětVymazat
  4. jéj, cica z FRS... ja som neodolala koňovi :D.
    inak, tá pusinková taštička je krásna!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, a moc se mi líbí ten tvůj systém ukládání věcí! ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to teda nádherně vyfocený! To je fakt pecka a ač mi přijdou články o tom, co má kdo v kabelce, děsně nudný, tak tohle je skvělý pojetí :) Za prvý mě nadchnul Obag, po kterým už nějakej pátek koukám a za druhý ty peckový taštičky :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je naprosto boží a super tip, jak si konečně zorganizovat obsah kabelky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky a skvělé zpracování článku. :) Obag se mi líbí hodně, ale asi si ji pořizovat nebudu, páč se mi zdá, že ji teď mají všichni v mém okolí. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ta číča je super! I ty ostatní taštičky :) Já jsem takový sběratel malých taštiček, ale v kabelce mám stejně pořád nepořádek :D
    Parádní fotky!

    OdpovědětVymazat