SOCIAL

1. 11. 2015

322

______________________________________________________________
 
ZLATOBÍLÁ
______________________________________________________________
 
 
Po téměř půlroční pauze vracím úder! A rovnou pálím z rukávu nejoblíbenější "ebayovskou" rubriku. Mám pro vás totiž pár tipů na koupi zlatých věciček.
 
VĚC PRVNÍ: GOLD POWER BANK
Věc, která je ve světě smartphonů skoro nepostradatelná. Je to váš záložní plán číslo jedna. Nemusíte hystericky hledat zásuvku, když na vás telefon křičí: "zbývá mi 11%!" S klidem vytáhnete z kabelky tohohle zlatého pohodáře a smartphone se v klidu dobíjí. A vy jdete na kafe, nakupujete pečivo, platíte na benzince, nebo jedete do práce. Já za tenhle malej zlatej zázrak dala stokorunu a telefon dobije vždy v krajní nouzi. 
 
VĚC DRUHÁ: GOLD PEARL NECKLACE / BRACELET
Když zadáte do vyhledávání tohle slovní spojení, vyjede vám nepřeberné množství perlových náhrdelníků /  náramků. Já jsem v létě brouzdala po ebay a našla jsem tam tenhle set za minimální peníz. Asi do týdne mi přišel a je to skvělý doplněk. Odkaz na prodejce už bohužel nemám...
 
VĚC TŘETÍ:  GOLD TATTOO
Sranda, která se držela na předních příčkách letních "must have". Taky jsem neodolala a za jednu dvacetikorunu objednala set zlatých tetování. Dodnes nevyužitých, ale věřím, že na nějaké focení se s něma pořádně vyřádím. 
 
 
 





 









3 komentáře: