SOCIAL

3. 11. 2015

323

______________________________________________________________
 
TIGER, I LOVE YOU!
______________________________________________________________
 
Poprvé jsem se s ním setkala v Kodani. Teď nám ho otevřeli v Ostravě a jsem pravidelný zákazník. Jak jinak...
 
 
 
 












 



 

9 komentářů:

  1. Taky ho v Praze stále navštěvuju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám z tigeru lepítka ve tvaru bublin z komixu -> miluju je! :D :) Vůbec se ti nedivím! Mají tam roztomilé věcičky, takže tam plánuju zajít i teď před Vánoci. Snad seženu pár dárků! :)
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ešte aj tak krásne si to nafotila!
    ináč ja v tigrovi doážem zabiť pol dňa:D

    OdpovědětVymazat
  4. ja som ho nedávno objavila aj v Bratislave :) veru je to skvelý obchod za ešte lepšie ceny :D proste neskutočné dokázala by som ho vykúpiť celý
    ZuZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny mě taky těší, o to víc toho ale člověk nakoupí:D
      Hups!

      Vymazat
  5. To jsou naprosto super kousky a inspirovala jsi mě ke koupi dárku .))

    OdpovědětVymazat