SOCIAL

22. 11. 2015

326

______________________________________________________________
 
______________________________________________________________
 
  Tleskám.
Na nějaké extra vypisování mě moc neužije. 
Ale...
Můj meat design byl o náhodě. Kdybych si totiž ve čtvrtek večer nezapla modrou sociální síť, nevykoukla by na mě nabídka prodeje lístku na poslední chvíli. Nepsala bych si se slečnou, která mi lístek prodala a nezjistila bych, že studuje stejnou školu jako jsem studovala já. Nevěděla bych, že četla mou bakalářskou práci a už vůbec bych nevěděla, že lidé z Ostravy znají můj blog. Díky Kamčo! Kdybych ten den neobědvala nezvykle brzo, zaručeně bych nestihla přednášku "blogerky" a nepotkala bych Olí. Nezamilovala bych se do všech plakátů od SOFFA a nebyla bych v úžasu, z téhle povedené akce. 
(V týdnu jsem ve fotografii probírala práci Dity Pepe a voilà. V prvních minutách prohlídky na mě vykoukne - Slečny)
 
 










 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat