SOCIAL

23. 11. 2015

327

______________________________________________________________
 
ČAJNÍK
______________________________________________________________
 
Orion je prodejna s výrobky pro domácnost. Já se jí vždy vyhýbala velkým obloukem - Chyba! Před pár dny jsem Orion navštívila a objevila TENHLE puntíkatý čajník. Docela mě udivuje, že cena na eshopu je o dost vyšší než v kamenném obchodě... Když už jsem byla v tom puntíkatém opojení, ulovila jsem v PEPCU i dózu na čaj se stejným motivem. K mým posledním úlovkům z TIGERU a BONAMI se skvěle hodí.
 

















 
 

5 komentářů:

  1. No wow, krásné věci! Zamilovala jsem se do toho puntíkatého čajníku! :) Ale musím říct, že za tu cenu na eshopu bych si ho nejspíš nepořídila. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, že v kamenném obchodě byl o dost levnější:)

      Vymazat
  2. Ta konev na čaj je skvělá. Zrovna nějakou sháním, takže díky za tip! A vůbec za celý tvůj blog, protože je naprosto skvělý!

    Podzim 2015: oblíbené kosmetické produkty

    OdpovědětVymazat