SOCIAL

8. 12. 2015

331

______________________________________________________________

JE TŘEBA PLÁNOVAT
______________________________________________________________

Vánoční čas je ideální doba na plánování všech nutností. Ke všemu, co běžně děláme, přichází povinnost obstarat sváteční atmošku, scházet se s těmi nejoblíbenějšími a péct dobroty. Já tohle všechno dělám i mimo prosincový měsíc, ale přece jen je to o Vánocích všechno více hektické. A proto mám pro vás tip, jak si všechno zorganizovat do detailu. T A D Y si můžete stáhnout, vytisknout a upravit moc pěkný a minimalistický To do list. Já jsem ho zavěsila na obyčejné kalhotové ramínko z I K E A, přidala jsem přírodní potisk pozadí a začínám si plánovat poslední dny roku patnáct.


 

 

 



9 komentářů:

  1. tohle vypadá perfektně :) chtěla bych nějak podobně vyřešit i kalendář na rok 2016.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že už je mise splněna?:-)

      Vymazat
  2. Ahoj! Píšu ti, protože mám zase blog: www.ketyland.blogspot.cz , budu se těšit že se podíváš :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása, vypadá to vážně skvěle! Kdybych si všechny plány a úkoly nepsala do diáře, tak hned tisknu taky :)

    Podzim 2015: oblíbené kosmetické produkty

    OdpovědětVymazat
  4. Tak určitě plánovat se musí a já se do toho tento rok obula také dostala jsem toto http://www.pg.cz/cs/produkt/4263-black-white-idols-poznamkovy-kalendar-2016-30-x-30-cm a tak jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží. :-) Hezké dny

    OdpovědětVymazat