SOCIAL

10. 1. 2016

332

______________________________________________________________

JE TŘEBA PLÁNOVAT II.
______________________________________________________________
 
Po delší odmlce mám pro vás opět tip na nákup na ebay. Jak už jsme si na konci roku řekli, je třeba plánovat. A já se toho držím zuby nehty i v roce 2016. K plánování celého roku samozřejmě potřebujete:
 
1.) DIÁŘ -  já mám ty nejlepší kamarádky a tradičně od nich dostávám nejkrásnější diáře z kolekce Edwardian lady od M&S. Díky Mňauki!
 
2.) NÁLEPKY - odkaz na prodejce ZDE. Za neuvěřitelných 20káčé jsou vaše a vy si tak můžete zkrášlit své plánovací pomocníky.

3.) PSACÍ POTŘEBY - konkrétně tyhle roztomilé propisky jsem našla taktéž na ebay a za cenu necelých 4 dolarů můžete mít set doma.  Kupte ZDE.

 
 












 
 

6 komentářů:

  1. Krása :) Tyhle diáře od M&S mám strašně ráda, jsou nádherné :)

    Simple living: Co mě baví v módě: zima 2015/2016

    OdpovědětVymazat
  2. rozkošné, takto si rada zdobím diár aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a vďaka za tip na nálepky a perá! :)

      Vymazat
    2. Není vůbec za co, ať dělají radost:)

      Vymazat
  3. Ty nálepky jsou skvělý a po těch propiskách už dlouho pokukuju, jen pořád nemám správnou rozhazovací náladu, ale jistojistě někdy kliknu na "koupit", protože jsou naprosto úžasný :D.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat