SOCIAL

26. 1. 2016

336

______________________________________________________________

  ČERNÁ A ZLATÁ
______________________________________________________________

Univerzální kombinace, která mě nikdy neomrzí. ČERNÁ, protože je to basic barva, se kterou vždy vypadáte šik. ZLATÁ, protože od mala miluju blejskavý věci. A zrzkám zkrátka sluší! O víkendu jsem šla prozkoumat ostravské slevy a ve STRADIVARIUS na mě vykoukly černé elegantní polobotky se zlatými detaily - mají ZLATÝ JAZYK! A to je MUST HAVE No.1! Navíc přeškrtnutá cena 999,- a nově nalepená 199,- mě hnala k paní pokladní neuvěřitelnou rychlostí. 

- "Máte je i ve třicetdevítce?"
- "Máme."
- "Tak já si je vemu!"
- "199,- prosím."
- "To je dobrý, děkuju!"
- "Děkujeme, pěkný den."


A TEN DEN BYL FAKT PĚKNEJ.
















20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A nejvíc pohodlný, hodící se ke všemu:)

      Vymazat
  2. Úžasné doplňky a ta sleva!! Kde na to chodíš, já vidím všude jen samé "drahé". :D
    Tangle Teezer mám taky, ale ovečkový.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíš být vytrvalá, čekat na slevy a udeřit v ten správný čas:D

      Vymazat
  3. Děláš si srandu, že za 200 stovky?! Už vím, kam zítra půjdu.. :D Krásné kousky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jdi, já tam ještě nechala skvělou košili. A teď mi vrtá v hlavě - taky za pár kaček.

      Vymazat
  4. Ty boty jsou boží :) Vlastně všechno na fotce. Miluju zlatou.

    Simple living: Chia snídaně ve skle

    OdpovědětVymazat
  5. tie boty sú fakt top :) nemajú chybu ZuZu

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za tu cenu bych také hnala k pokladně :D
    Máš moc hezky naaranžované fotky :)

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
  7. Stradivarius říkáš? Ta cena je neuvěřitelná a nový polobotky / oxfordky, prostě tenhle typ bot potřebuju jako sůl. Ovšem s mojí 40kou, nevím nevím, jak pochodím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 40 není zas tak nedostupné číslo přece:)

      Vymazat
  8. Ten kryt telefonu je propálený cigaretou? Vzpomínka na punková léta? :D

    OdpovědětVymazat