SOCIAL

27. 1. 2016

337

______________________________________________________________

  P.S.
______________________________________________________________


Pées před Vánoci zaplavila snad všechny sociální sítě, knihkupectví, eshopy a newslettery ve všech mejlových schránkách. Každá milovnice E L L E a Ani ji měla/dostala/koupila... A já nejsem výjimka. Jenom mě to pobláznění chytlo až v lednu, kdy mi v mejlboxu vyskočilo velké červené  P O Š T O V N É     Z D A R M A. Tak jsem ji šoupla do košíku a už se mi vezla směr Ostrava. Jsem nadšená z grafického zpracování celé knihy, ať už se jedná o ilustrace uvnitř knihy, nebo samotného obalu. Design má tahle kniha zkrátka skvostný. Text je dobrý - uvítají ho spíše odběratelky Elle, než čtenáři náročné literatury. Pro mě je celá kniha moc hezkým doplňkem na nočním stolku a Aniny fejetony si před spaním ráda pročítám. Někdy zvesela, jindy se slzou v oku.






4 komentáře:

  1. Já ji chciii, ale je fakt, že vzhledem k tomu, že mám všechna čísla od roku 2010, mohla jsem si vystříhat a poslepovat poslední stránky ELLE :D, ale rozhodně na tu knížku číhám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě je to asi zbytečné:D

      Vymazat