SOCIAL

15. 2. 2016

341

______________________________________________________________

  OBLÍBENÁ TAPETA
______________________________________________________________
 
Tak tu já nemám... Mám jich totiž asi trilion. Jsem přesně ten typ člověka, který mění tapetu na telefonu podle nálady, podle toho jaké je právě roční období a co je zrovna pro mé oko líbivé. Mou kolekci Vánočních tapet jste už viděli v článku s číslem 330 a teď vám představím oblíbené tapety za poslední čas. Samotnou mě překvapilo, jak to všechno ladí s mým šatníkem.
 










 
 

11 komentářů:

  1. Máš úžasný vkus, líbí se mi všechny, akorát já patřím mezi patriota, co se drží jen jedné a mění ji jednou za uherský rok. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to úplně stejně, podle nálady, podle počasí...! A měním teda skoro furt! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ! :) Kde se dají stáhnout ?

    OdpovědětVymazat