SOCIAL

22. 2. 2016

344

______________________________________________________________

  TIGER, I LOVE YOU! II.
______________________________________________________________
 
Po pravidelném týdenním odloučení od mé milované Ostravy mám vždy pocit se něčím odměňovat. Nebylo tomu jinak ani minulý pátek. Ze zasněžených hor přijíždím do mokré Ostravy, probíhám Karolinou, stíhám jedno cigárko s Anet a běžím do Daniela. Dáme kafe, dortík, džus, koktejl, krabičku cigaret, au leit, zázvorovou limču, ovocný mix... Po pěti hodinách běžím zpět na Karolinu, kde jsem odložila týden nepraný prádlo a co mě nemine - T I G E R. Vklouznu tam, všude na mě křičí nevyprodané zboží ze zamilovanýho svátku - ignorace. Já lovím myš jako zmoklá kočka, jdu k pokladně, vytahuju dvě kila. Odcházím spokojená - mám R Ů Ž O V O U myš.
 











9 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, jestli je ten Tiger "neobejitelný" naschvál!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na marketingovým z Karoliny si mnou ruce!

      Vymazat
    2. Taky se tomu obchodu v Karolině nikdy nevyhnu :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nejlepší:) Jen teda nereaguje tak, jak jsem si představovala:(

      Vymazat
  3. Tiger je zlo no, vždycky si tam vyberu nějakou blbost, ze které mám ale obrovskou radost :D ta myš vypadá skvěle :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám s Tigerem podobný problém :D Vždycky, když jsem v Karolině, tak raději dělám, že Tiger vůbec nevidím, jinak mě to naláká a už kupuju kravinky, které vůbec nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat