SOCIAL

24. 2. 2016

345

______________________________________________________________

  TOO FACED
______________________________________________________________

Já jsem kosmetický barbar. Neumím porovnat kvalitu štětců, řasenku nanáším do vyschnutí, první rtěnku jsem si pořídila na přelomu mého čtvrtstoletí, nepoužívám podkladovou bázi a nehty si stříhám - N E P I L U J U ! Jediné mé kritérium při nákupu kosmetiky zní - M U S Í    T O    B Ý T    H E Z K É !


 

 



 

 

 

 
 

8 komentářů:

  1. Konečně to někdo dokáže upřímně napsat a musím říct, že to mám úplně stejně :D a vybrala sis super věci :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně někdo, kdo to má jako já. Mě vždycky vyhovovala trochu vyschlá řasenka, protože tolik nebarvila. Ale v poslední době se tohoto zlozvyku zbavuji, co pozoruji. :D
    Mimochodem, ta taštička na kosmetiku je super!
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. šup do tigeru. mimochodem neplecho, moc pěkný blog:)

      Vymazat