SOCIAL

26. 2. 2016

346

______________________________________________________________

  INSTAX + STARWARS
______________________________________________________________

Další fajn vychytávka na roztomilost jménem I N S T A X. Na E B A Y jsem číhala tak dlouho na filmy do foťáku, až na mě vykoukla edice S T A R   W A R S za 70,-. Nevím, jestli to není náhodou temnou stranou, ale balík z Japonska (!!!) došel za 5 dní. K tomu jsem ještě měla štěstí na jednu super slevu a dvojbalení klasických filmů jsem nakoupila za necelý pade! No není to paráda? To znamená fotka za dvě káčé. Mělo by mi ještě něco naznačit, že mám zase fotit? 


 

 



 

6 komentářů:

  1. Instax bych si taky měla už konečně pořídit! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý! Můžu se zeptat na prodejce těch filmů? Nutně potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je v odkazu, ale zdražil je o kilo:/

      Vymazat
    2. je promin, toho jsem si nevsimla, tak moc dekuju :) A o kilo? co se da delat! Treba nekdy zas snizi :D

      Vymazat
    3. Určitě, já to teď čekuju téměř denně, tak dám vědět, jestli narazím na dobrej kauf;)

      Vymazat