SOCIAL

7. 3. 2016

349


______________________________________________________________

  RYBÍ OKO ZA HUBIČKU
______________________________________________________________
 
Jeden z dalších tipů, co pořídit na ebay: to, že nějaké rybí oko existuje i na mobilní přístroje asi víte. Co možná ale vědět nebudete, je cena, za kterou tuhle vychytávku můžete pořídit. Klikněte na R Y B Í   O K O, mějte na účtu zhruba čytřicet káčé, přejděte na  B U Y    I T    N O W  a čekejte zhruba dva týdny. Pak už můžete připnout klip rybího oka na mobil a hurá fotit o stošest.
 





 

 



 

 


10 komentářů:

  1. jej to je super vecička som ani nevedela, že takéto niečo je :) vďaka za tip ZuZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem ti rozšířila obzory:)

      Vymazat
  2. Tak to je mazec, tohle jsem ani netušila, že existuje. :D Díky za tip. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě to funguje na Huawei? Já se vždycky bála že na Samsung A3 by to nešlo. Tak objednávám.

    OdpovědětVymazat
  4. No jasně:) když je to na ten klip, tak to funguje na kazdej.

    OdpovědětVymazat
  5. No jasně:) když je to na ten klip, tak to funguje na kazdej.

    OdpovědětVymazat
  6. To je vyloženě za pusu a čtu o tom poprvé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? ježiš, já myslela, že jsem úplně pozadu:D

      Vymazat
  7. I já o tom slyším poprvé! Že se to dá sehnat za hubičku! Super, na to se mrknu! :) Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat