SOCIAL

11. 3. 2016

351

______________________________________________________________

  POPRUH
______________________________________________________________

Už si ani nepamatuju, kdy jsem poprvé slyšela o vzorovaném popruhu na foťák... Zase vám nepřináším žádnou extra novinku (i když to jsem si myslela i u rybího oka). Co vás ale možná nadchne je cena, za kterou se dá popruh pořídit. Připravte si maximálně stokorunu, protože přítel ebay vám opět pomůže: Stačí do vyhledávače zadat floral camera strap, polka dot camera strap, printed camera strap, vintage camera strap, nebo úplně jednoduše camera strap. Já kupovala popruh konkrétně zde. Stál mě něco málo přes 80káčé a jsem spokojená hlavně s kvalitou. Není to kus hadru, který by se za chvilku měl rozpadnout a foťák určitě pěkně podrží.
 









20 komentářů:

  1. Ten popruh je naprosto skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je nádherný, zbožňuju takovéto vzory.

    OdpovědětVymazat
  3. Hned se jdu mrknout! :3 Protože... hned bude focení zas o trochu příjemnější! :))
    The world by Maria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, dej vědět, který jsi pořídila:)

      Vymazat
  4. Tak tohle je mega! Pro mě to teda novinka je! Myslím, že svému Nikonu V1 udělám radost! :D

    - Klára

    NARA blog
    www.natalieklara.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No supr, určo mu radost udělá. Já tenhle nikon mám uz osm let a jak mu sluší dědkovi:D

      Vymazat
    2. No supr, určo mu radost udělá. Já tenhle nikon mám uz osm let a jak mu sluší dědkovi:D

      Vymazat
  5. To je nádhera! :) <3 brala by som hneď taký, ale asi by som sa nevedela rozhodnúť pre jeden :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak pro mě teda vzorovaný popruh novinkou je :D Vypadá ale nádherně! ♥


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. A jaro je tu - alespoň na popruhu! Je vtipný, jak taková maličkost dokáže foťák úplně pozvednout. :) Taky bych mohla tomu svýmu krasavci pořídit nějakej pěknej popruh!
    Hezkou neděli, Lucka.

    www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat