SOCIAL

14. 3. 2016

352

______________________________________________________________

  UDĚLEJ SI SÁM
______________________________________________________________
 
P U N T Í K A T Ý    H R N Í Č E K
 
K tomu vám stačí zajít do KOH-I-NOOR, mít k dispozici obyčejný bílý hrníček a můžete si vytvořit třeba puntíkatý čajový servis. Tenhle fix stál necelou stokorunu a parádu s ním uděláte nejen na bilém porcelánu.
 





 
 
 

7 komentářů:

  1. Moc skvělé! :) Můžu se zeptat, kde jsi pořídila hrneček a tento fix? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten fix je z KOH-I-NOORu, jak jsme psala ve článku:) a hrníček mám od nás ze školy. Studenti mají grafické studio (Praxis) a tady ty dva krasavce jsem tam vyškemrala:)
      Ale určo zkus googlit a něco podobného najdeš, kdyby ne, napiš mejla, zkusím sehnat u nás!

      Vymazat
  2. to je boží! <3 netušila jsem, že mají i zlatou :) s tou budu muset něco vyzkoušet, mám doma už černou a pár hrníčků už jsem si ozdobila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Magdi, čirou náhodou jsem narazila na tvůj blog a projíždím ho jak o život, je parádní :) Chtěla bych se zeptat, kde prosím seženu ten zlatý fix od Koh-i-nooru? Zkoušela jsem googlit, ale nic kloudného mi nevyjelo :( a ještě otázečka - nesmyje se z toho porcelánu? moc děkuji za odpovědi, Terka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terko, moc díky za chválu.
      Fix jsem koupila přímo v papírnictví od KOH-I-NOORu.
      Rozhodně se nesmyje.)

      Vymazat
    2. Paráda, děkuji :)

      Vymazat