SOCIAL

4. 4. 2016

359

______________________________________________________________

 PRŠÍ
______________________________________________________________
 
Teda zatím ne...
Ale samozřejmě může. I když bych byla moc ráda, aby tohle extrémně teplé jaro zůstalo, jsem od přírody skeptik a vždy počítám s horším scénářem. Právě proto mám v záloze jeden béžový trenčkot od značky TAKKO, který mi věnovala Bára. Takže kdo se bude smát, až se nebe zamračí a bude plakat? No přeci já!
 

 

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ty jsi vždy první komentující, díky Lucy:)

      Vymazat
  2. Veľmi pekný outfit :) Páči sa mi ako si sa vyhrala s úpravou fotiek! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nejdříve myslela, že na první fotce leží postava obličejem dolů. :D
    Každopádně trenčkot vypadá moc hezky, ale více mě zaujalo puntíkaté tričko. To je boží. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, tak to by byl převrat ve focení outfitů:D

      Vymazat
  4. Ten deštník jsem už někde viděl...

    OdpovědětVymazat
  5. A ja som bola v tom, že mi to celkom ide s photoshopom:D Veľmi, veľmi sa mi to páči, celé tie farebné kombinácie aj prevedenie fotiek♥

    OdpovědětVymazat