SOCIAL

11. 4. 2016

361

______________________________________________________________

  NENÍ VŠECHNO ZLATO...
______________________________________________________________

Tangle teezer je na trhu již nějaký ten pátek. Já ho dostala pod stromeček a hned ho testla. Nemám však pocit, že by byl tak E X T R É M N Ě  Ú Ž A S N Ý, jak jsem očekávala - slibovaný lesk, zabránění lámaní nebo třepení vlasů, obnova přirozené pevnosti... Ne. Nic z toho jsem na své kštici od Vánoc opravdu nepostřehla. Proto jsem ze srandy objednala nápodobu tohoto slavného vynálezu. Cena 40káčé je vskutku vtipná a výsledek na vlas stejný - R O Z Č E Š E !
 

 

 

 

 

 

 
 

10 komentářů:

  1. Poslední dobou jsem si zlaté věci velmi oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to bude tím, jak často tady jsi!
      Nejvěrnější čtenář ze všech <3:)

      Vymazat
  2. Odkud sis ho objednala ? :) vypadá úžasně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně na ebay, zadej hair brush a vyjede ti spousta nabídek

      Vymazat
  3. Krása! Já mám tedy stejnou, zlatou verzi Tangle Teezer a jsem moc spokojená :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsi spokojená. Já jen čekala asi větší "zázrak".

      Vymazat
  4. Vypadá krásně :) A jestli rozčeše, tak není co řešit :)

    Simple living: Úkolníček na jaro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, rozčeše. víc asi od hřebenu nemůžu chtít:)

      Vymazat
  5. No vypadá opravdu parádně! Zlaté doplňky mám velmi ráda. Na sobě nosím však raději momentálně stříbro :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Před pár desítkami let, když bylo něco zlaté, znamenalo to, že je to vyrobeno ze zlata.
    Jinak moc hezký blog :D

    OdpovědětVymazat