SOCIAL

13. 4. 2016

362

______________________________________________________________

  KAKTUSOVÁ PAŘÍŽ
______________________________________________________________

Dnes vás vezmou mí kaktusoví společníci do Paříže... Jako každý správný turista se mrknete k eiffelovce, projdete pověstné blešáky, kde najdete spoustu skvostů. Budete popíjet kafíčko a chroustat bagetu v pruhovaném triku. Oběhnete všechny galerie a patřičně si to užijete. Tímto vyhlašuji výletům Z D A R! Jaro je v plném proudu a je ten správný čas se opět podívat po matičce zemi. Kam pojedete vy? 
 

 

 

16 komentářů:

  1. Užíj si to! Já pojedu dneska maximálně do školy na zkoušku :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím ještě nikam nejedu, ale už se poohlížím po prodlouženém víkendu. Dneska taky do školy, ale zkoušet chá! Jsem na te opačné straně. Každopádně držím palce u zkoušky:)

      Vymazat
  2. Dovoluju si být tímto maximálně nadšená, kochat se a tleskat. ;-) Jedním slovem: nádherno a krásno (no dobře, to jsou tři slova, ale teď už budu mlčet a dívat se) ;).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky moc Vivi. Ty tři alias jedno slovo mě moc těší!

      Vymazat
    2. Tak v tom případě ještě jedno: "aj laf jů"...no jo, já se prostě do jednoho slova nikdy nevejdu (moc ukecaná je ta Vivi) ;-)

      Vymazat
    3. Ty jsi nejmilejší "aj af jů tů"

      Vymazat
  3. Jé, to je krásné :) Vypadá to parádně :) Já jsem párkrát kaktus měla, ale už nemám. Napadá mě, že bych si mohla nějaký pěkný kousek zase pořídit :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou za úplně super cenu z IKEA. Tak tam kdyžtak koukni:)

      Vymazat
    2. Ikeu mám docela z ruky, ale na nějaké se někde určitě mrknu! :)

      Vymazat
  4. Ahoj :) musím říct, že ten skleník dává tomu to správné kouzlo, je to krásný :)
    A souhlasím s tebou, výletům zdar, za měsíc a kousek opouštím evropskou půdu a mířím si splnit sen. :)
    http://denca-in-the-usa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda! To je krásný plnění. Tak ať se Ti tam daří!

      Vymazat
    2. Téda! To je krásný plnění. Tak ať se Ti tam daří!

      Vymazat
    3. Moc děkuji :) Snad se vše bude vyvíjet podle plánů a bude to supr :)

      Vymazat
  5. To je tak strašně moc rozkošné :) Mohu se zeptat, odkud je ten skleník? :)

    OdpovědětVymazat