SOCIAL

15. 6. 2016

377

______________________________________________________________

  NAROZENINY
______________________________________________________________


Před čtrnácti dny jsem oslavila šestadvacítku... Dostala jsem skvělej stojan KACKLING na dortíky, muffiny a další dobroty. Samozřejmě jsem se hned vrhla k troubě a upekla malé čokoládové potěšení.











13 komentářů:

  1. Jé, to vypadá nádherně! :) A dodatečně všechno nejlepší! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásně jsi to všechno nafotila! Dodatečně všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nejlepší a cupcaky vypadají skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to je nádhera :)) hrozně se mi líbí tyhle brčka :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu na ně dělat speciální post, kde se dají sehnat, a ták.

      Vymazat
  5. - hiphiphura! vitej mezi sestadvacitkami ! a panejo. ten stojan je sen ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké. Jsem rád, když se spojuje ten internetový svět s tím reálným. Na těhle stránkách se mi stává často. Mám to tady rád. Díky a vše nej.

    OdpovědětVymazat