SOCIAL

17. 6. 2016

378

______________________________________________________________

  ČERVENEC
______________________________________________________________


Už jsem vám psala, že mě dlouho nebaví stejná plocha počítače / telefonu. Měním tapetu podle nálady, ročního období nebo obalu na telefon. Někdy dokonce ladím tapetu s outfitem. Jo, tohle už je asi moc velká úchylka... Mám prostě ráda sladěný věci. A protože jsem jako učitelka přičichla k počítačové grafice, tak si už ledasjaký wallpaper dokážu udělat sama. A tak jsem vyplodila tenhle Z M R Z L I N O V Ý. Uznejte sami, jaký jiný motiv by vám v létě ladil více?











2 komentáře:

  1. ten je krásný!!!! hned bych si ho pořídila taky.
    teda kdybych to uměla......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ilo!
      Kdybys po něm moc toužila, určitě napiš mejla.)

      Vymazat