SOCIAL

20. 6. 2016

379

______________________________________________________________

  NANU NANA
______________________________________________________________


Mám pro vás tip na skvělý kauf. Víte, jak teď všichni mixují ovoce O  S T O  Š E S T, jak namixovaný drinky dávají do stylových skleniček a ozdobí je papírovými brčky? Tak prosím pěkně, pokud vám ještě nikdo neřekl, jak jsou ta brčka nepraktická, tak jsem tady od toho zřejmě já. Ono je to moc hezká vychytávka, ale v trendy S M O T H I E vám rychle brčko odpadne. Papírová brčka jsou skvělá maximálně na vodu s citronem. Proto jsem pátrala (protože taky mixuju O  S T O  Š E S T) a našla jsem ozdobná brčka v plastovém provedení. Set 4 brček seženete v obchodech N A N U   N A N A za třicet káčé.














4 komentáře:

  1. Tak to je skvělé! Já se vždy rozčilovala nad těmi papírovými :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to super, ale ty papírový jsou prostě hezčí :) Ale nic nevydrží, to je pravda. Nesnáším rozmočený brčka.

    Simple living – Když sním o Řecku

    OdpovědětVymazat