SOCIAL

29. 6. 2016

384

______________________________________________________________

  ZIAJA
______________________________________________________________


Žádný sponzoring, přísahám. To vám jen chci ukázat, co může za to, že i v šestadvadeti musím při koupi sirek vytahovat občanský průkaz. Řadu kozího mléka mi kdysi doporučila babička, pak jsem o ní četla na lilitheblogger a od té doby je to moje jednička v péči o pleť. Když jsme byli před měsícem v Polsku, nakoupila jsem si slušné zásoby. Pokud jste tedy dodnes hledali elixír mládí, tady je. Za pouhých osmdesatdevět káčé.











7 komentářů:

  1. Tuto řadu jsem ještě nezkusila, jinak taky si vždycky z Polska vezu zásoby :D A ještě mě to čeká, jak já se těším :D
    Nádherné fotky!

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že má polsko tak blízko, jinak bych ti zaviděla. A kozi mleko urcite zkus.)

      Vymazat
    2. Ještě že má polsko tak blízko, jinak bych ti zaviděla. A kozi mleko urcite zkus.)

      Vymazat
  2. Nevíš, prosím, jestli testují na zvířatech? Protože podle toho zas vybírám já. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Je, tak to jsme dvě. :D :) Na Ziaju nedám dopustit. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jo a díky za tip na ten obal/neobal.)

      Vymazat