SOCIAL

4. 7. 2016

385

______________________________________________________________

  LEVNÉ KNIHY
______________________________________________________________


Po roce jsem navštívila ostravské É   Y, které nejvíc miluju. Na vejšce jsem byla pravidelným zákazníkem obchůdku v centru. A když se tam začaly prodávat i dekorace, moje návštěvy se ztrojnásobily. Teď, když jsem se vrátila do milované Ostravy, jsem navštívila É   v Mariánkách. Já bych to tam snad vykoupila... Ulovila jsem rozkošný pohárek na zmrzku a jemně zelený rustikální talíř alá Jamie Oliver. To vše za hubičku. Radím vám, upalujte tam!
















4 komentáře:

  1. Taky tam ráda nakupuji! u nás už ten domov a styl udělali zvlášť, protože tam chodilo opravdu hodně lidí, tak teď ty designové doplňky máme hned vedle těch LK. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš to je super, doufám, že to udělají i u nás.)

      Vymazat
  2. Taky to tam mám moc ráda, ale o trošku u mě ještě vede Pepco na tyhle kravinky a radosti :) Pohár je skvělý!
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo v Pepcu se taky dají najít skvělé deko.)

      Vymazat