SOCIAL

11. 7. 2016

388

______________________________________________________________

  TIGER, I LOVE YOU IV.
______________________________________________________________


Nedávno jsem vám ukazovala skvostný keramický pohár na zmrzku z levných knih a dnes jsem narazila na roztomilou mističku z TIGERu! Boží! Jen by mohla bejt tisíckrát větší, neboť chodit do mrazničky pětkrát denně pro nášup, mě úplně nebaví. Ale pro roztomilé prostírání, to já zas udělám cokoliv...














5 komentářů:

  1. Krásná mistička, minule jsem po ni v tigeru pokukovala a při další návštěvě myslím bude má

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, aby tam ještě byla.) Zásoby se kvapem tenčí

      Vymazat
  2. U vás doma to musí být prostě boží. Nádherný kousek :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé díky, no jsem ráda, že už mám vlastní domácnost a můžu se vyřádit.)

      Vymazat