SOCIAL

15. 7. 2016

390

______________________________________________________________

NAROZENINY
______________________________________________________________


Moje nejvíc nejlepší kamarádka Petra měla nedávno narozeniny a k tomu ji do jména přibylo pár písmenek (bakalář). Z čehož vyplývá, že by se mělo slavit. A taky se slavilo... Známe se tak dlouho, jako je Petra na světě. Na nějaký čas mi ale odjede do Indie. A aby si na mě vzpomněla, až bude potit kila ve fitku, připravila jsem jí čokoládovou bombu.













9 komentářů:

  1. Tyjo! tak tak koláč vypadá božsky! budeš sem dávat receptík? a kamarádce gratuluji, Indie bude určitě super' BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo! tak tak koláč vypadá božsky! budeš sem dávat receptík? a kamarádce gratuluji, Indie bude určitě super' BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je to stejný recept jako na kakaový mňam (post 381), akorát jsem dala méně cukru, více kakaa a místo kokosu horké a čerstvé ovoce. A dortík je na světě! JEdnoduchéjako facka. Kdybys něco chtěla poradit, určitě se ozvi.

      Vymazat
    2. Jo a ještě jsem do těsta nasekala čokoládu.

      Vymazat
  3. Vypadá opravdu luxusně! A přidávám se ke gratulaci :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to mám druhé Vánoce, když najdu nejvíc <3 blog, fakt boží, podobný mému stylu a tleskám teda i za fotky, už teď tě miluju! :D

    OdpovědětVymazat