SOCIAL

22. 7. 2016

392

______________________________________________________________

POLAROID
______________________________________________________________


Novodobý polaroid už není žádná novinka. Parádu ale dělá pořádnou, to musíte uznat. Já už mám zaplněný svý první album (článek 316 - malý tip na kup) a brousím si drápky na druhý. Nedávno jsem si objednala 100kusů polaroidových filmů, tak jsem zvědavá, jestli z daleký Číny dojdou. Mimochodem byly za podezřele výhodnou cenu, takže očekávám, že se ke mě ani nedostanou. Ale co, třeba se poštěstí, a já budu mít zásobu na celý rok... 














4 komentáře:

  1. Krásně naaranžované fotky! Polaroid bych taky chtěla a až ti filmy dorazí, tak dej určitě vědět, jestli je to kup dobrý :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě dám!
      Polaroid si určitě pořiď, nebo si napiš už teď ježíškovi...
      Ono tak drahá záležitost to není a když vychytáš ty slevy na filmy, tak je to príma levná zábavka.)

      Vymazat
  2. Pekné fotky.. Páčia sa mi polaroidy ale neviem si predstaviť žeby som mala fotiť polaroidom.

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, na tom není nic moc k představování... Je to zábava.)

      Vymazat