SOCIAL

25. 7. 2016

394

______________________________________________________________

LEVNÉ KNIHY II.
______________________________________________________________


Stání u plotny jsou pro mě muka, co je ale moje velká záliba je nádobí!  Mám takovou osobní tradici: z různých cest a toulek si odnáším talíře... Už vlastním talíř první byt, talíř nová práce, talíř rok na intru , talíř výprodej v ikea, talíř zabloudila jsem v Karviné a talíř levné knihy, který jsem vám nedávno představovala (článek 385). Levné knihy vychvaluju dnes a denně, nedávno jsem tam opět zavítala a ulovila další krasavce do kuchyně. Tentokrát krémový talíř a růžovou misku.













6 komentářů:

  1. Každý máme něco, ale ty to vždycky přebiješ. :D Talířky jsou super, jen nevím, kde by jsme to už doma skladovali, už abych se stěhovala... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už se musím krotit, jinak se v tom všem porcelánu a keramice utopím,hehe

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To teda, je to nějaká edice z holandskeho albertu.)

      Vymazat
    2. To teda, je to nějaká edice z holandskeho albertu.)

      Vymazat
  3. z tej ružovej misky som úplne odpadla! :O

    Ivana xx
    http://truwomanpink.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat