SOCIAL

27. 7. 2016

395

______________________________________________________________

NOVÉ BOTY DO ROBOTY
______________________________________________________________


Jsem teď marod a dny trávím v posteli s mým nejlepším parťákem Lenovem. Pořád kontroluju sociální sítě, stalkuju všechny a všechno, čtu si novinky, zjišťuju informace, koukám na filmy a prostě zabíjím prázdniny v posteli. Při téhle důležité práci na mě vyskakovala reklama na slevy v botovo.cz. Výběr byl těžký, ceny okouzlující a do dvou dnů jsem doma měla ČERNÉ ESPADRILKY S FLITROVANOU ŠPIČKOU. Navíc jsem týden před tím poprvé objednala tyhle HÁĎATA ze Zootu na naší Ostravskou výdejnu. Botky jsou jak papučky, ale po druhém nošení se mi rozlepily - nic co by lepidlo nespravilo, ale dojem na mě Zoot moc neudělal... 

P.S. Do dneška mají na BOTOVO.CZ poštu grátis, měli byste toho využít.













12 komentářů:

  1. Nádherný botky a jako vždy, krásné fotky :) Hned jdu na botovo kouknout, jako snadno blogy ovlivnitelný člověk :D

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu.. ještě aby tě to neovlivnilo.)

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotografie, ale to už mi je sem trapné psát.. :) Pěkný článek, ať jsi brzy fit. :)
    BLOG Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  3. Oboje botky jsou krásné a ty fotky, radost pohledět! Já ze Zootu popravdě ještě nic neobjednávala, přijde mi to tam docela drahý a jak tak čtu tvou zkušenost... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já jsem jen schytala vadnej kus. Na tohle mám štěstí, bohužel.
      Kamarádaka má úplně ty samý (kupovaly jsme je spolu) za stejný peníz a má je v pohodě. Já jsem prostě sobek a musím mít všechno vadný no...

      Vymazat
  4. Krásné fotky! Botky z Botovo.cz vypadají moc hezky. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  5. Že háďata. :D
    Ze zootu mám spoustu věcí, ale pak jsem si řekla, že bych neměla moc divočit, jejich ceny pro mě zas až tak moc přívětivé bohužel nejsou, ale ráda se tam aspoň kochám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ceny vyšší, ale ve slevách se dá ulovit výhodnej kup.)

      Vymazat