SOCIAL

3. 8. 2016

398

______________________________________________________________

TIGER, I LOVE YOU VI.
______________________________________________________________


Vy víte, že skandinávského TIGERa já mám nejraděj, že do něj tak trilionkrát do měsíce vkročím a plácám se přes ruku, abych zase nedonesla domů něco zbytečného. Tentokrát se plácání vyplatilo a já si domů odnesla sadu tužek. Mega užitečná věc, kterou denně používám na psaní poznámek, nákupních listů a vzkazů. A až na kalendáři odtrhnu poslední srpen, to teprve budu tužky potřebovat! Možná si taky ještě pamatujete na článek od Olí z Mode de Boulangerie, která objevila tužky se zlatými nápisy. Já nad nima ochala a achala, ale nikdy z Etsy neobjednala... Teď stačí jen vběhnout to TIGERa, nechat na pokladně šedesát káčé a hurá domů vypisovat.












7 komentářů:

  1. Tie ceruzky sú ozaj krásne tusím tam budem musieť ísť! :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš to je rozkošnost, nádhera! :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Asi hodně brzy poběžím do Tigeru :O jsou naprosto dokonalé.. já si tam zajázala chodit, protože mám chuť si odnést půl obchodu vždycky..
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou naprosto parádní tužky!

    OdpovědětVymazat