SOCIAL

8. 8. 2016

401

______________________________________________________________

ŠEDÁ
______________________________________________________________


O tyhle minimal wallpapery mně požádala kamarádka. Prej chce něco nerozptylujícího do práce... Ona je rozený melancholik a její kritéria byla jasná: Š E D Á a Č E R N Á. Já to ještě šmrncla trochou bílé a vzniklo tohle. Ochala a achala dlouhé hodiny a nakonec, ač je zapřísáhlý morous, vybrala si Happy day wallpaper. Vy si ho můžete stáhnout tady.












7 komentářů:

  1. Všechny vypadají suprově, nejvíce se mi líbí také Happy Day. Navíc šedá a černá, to jsou moje barvičky :D :))
    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, stylové a jednoduché :) Bohužel nejsem na jednoduché wallpapery, ale jinak bych si určitě stáhla trojúhelníky, protože mám ráda geometrické obrazce.

    OdpovědětVymazat
  3. mě se líbí zas ten s mraky

    ještě jsem ti chtěla napsat, že jsem projela tvůj blog a normálně mi přinesl úsměv na tvář, tak jsem ti dala follow =)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tak šikovná! Doufám, že se živíš jako grafička aspoň. :D

    OdpovědětVymazat