SOCIAL

10. 8. 2016

402

______________________________________________________________

MRAMOR SEM, MRAMOR TAM
______________________________________________________________


V posledních měsících zaplavila obchody mramorová vlna. Co je ale lepší, že v posledních týdnech obchody zaplavila vlna slevová. A tak, když jsem jednou čekala na kamarádku v nákupáku, loudala jsem se z obchodu do obchodu, od pokladny na mě křičela tahle mramorová parta. 

- "Za kolik to prosím máte?" (zvídavě)
- "Za třicet." (znuděně)
- "Beru!" (zvesela)











10 komentářů:

  1. Pěkné ráno,
    dnes jsem narazila na Váš blog a jsem nadšená,je originální,moc se takových nevidí a líbí se mi.Úlovky bych tedy brala,já jsem s tím mramorem taky maličko ovlivněná,ale zatím jsem na nic hezkého nenarazila.
    Mějte prima den.Určitě zase nakouknu.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni moc díky za komentář, potěšil mě.)

      Vymazat
  2. Cože za třicet? Já chci taky :( Nádherný, taky miluju mramor.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. náádherné šperky! :) mramor milujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za 30? Takové poklady. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na to musíš mít štěstí a trpělivost.

      Vymazat
  5. Nádhera. Mramor sa mi veľmi páči, naozaj pekné, jednoduché a elegantné. Nie je celkom bežné vidieť v obchodoch podobné doplnky. Treba naozaj vystihnúť moment.
    Mám rada aj rôzne kamene (momentálne zháňam prívesok z opalitu - na mesačnom kameni proste fičím :D )

    OdpovědětVymazat