SOCIAL

17. 8. 2016

404

______________________________________________________________
______________________________________________________________

Asi všichni dobře víme, že v létě nás každej rok čeká jedna skvělá událost. Krom toho, že jezdíme na dovču, válíme si šunky a máme více času než obvykle, vychází nový K A T A L O G   I K E A. Já jsem ho čapla ještě za čerstva a zvědavě prohlížela. Fotografie na straně 7 6 mě přesvědčila o tom, že potřebuju novou stolní lampu na pracovní stůl. Světle růžový interiér s dřevěným nábytkem a bílým dekorem na mě křičel "kup si S V I R V E L". Cena přijatelná, design praktický a jednoduchý... Inu jelo se do I K E A . S V I R V E L mě v reálu ale vůbec neoslovil. Prošla jsem světelným oddělením a Tom na mě od regálu s F O R S Å volá, že něco našel. A fakt že jo. Skvělá lampa v retro designu, jakou jsem měla jako malá školačka. 











9 komentářů:

  1. S U P R !
    Já teď koukám spíše po černé / rose gold / prostě i jiná metalická barva - lampě. :) Ale retro styl chci určo. :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle maj i v černý a stříbrný... Ale jinak rosegold/zlatou/stříbrnou maj lampičky v IKEA řada JANSJÖ.)

      Vymazat
  2. Nejvíc stylová lampa! A ta barva.. :)
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No barvička je perfektní, akorát až tolik, že nemůžu sehnat žadné doplňky😂

      Vymazat
  3. Tá lampa je fantastická! Doslova ju milujem!

    OdpovědětVymazat